Scouting Magazine

Vanaf 2024 ontvangen leden tot 15 jaar één keer per jaar een supervet zomerdoeboek boordevol strips, puzzels, spellen en korte verhalen. Het boek valt in juni op jouw deurmat. Neem het mee op zomerkamp of op vakantie. Ook als je in de zomer thuisblijft, vind je in het zomerdoeboek veel leuke tips voor activiteiten in en om huis of in de natuur. Leden vanaf 15 jaar ontvangen twee keer per jaar, in juni en in december, een online magazine in de mailbox. Het magazine wordt gemaakt door een redactieteam bestaande uit bevlogen scoutingvrijwilligers. Het magazine is dus echt door scouts voor scouts ontwikkeld want wie weet nou beter waar Scouts graag over lezen? Je kunt rekenen op inspirerende artikelen over onder andere Scoutingtechnieken, reizen, expedities en kamperen. Daarnaast mogen bijzondere liefdesverhalen en lekkere recepten natuurlijk ook niet ontbreken.

Ondersteuning