Studentenscouting

Studentenscouting is hot! Al heel wat jaren zijn er Studentenstammen in de meeste studentensteden van Nederland. Studentenscouting combineert het beste van twee werelden: het avontuur van Scouting met de gezelligheid van het studentenleven. Dus ben jij op zoek naar een vertrouwde, en tegelijkertijd uitdagende vereniging volop nieuwe Scoutingvrienden? Sluit je dan aan bij een studentenstam!

Op de website van Studentenscouting Nederland vind je meer informatie over studentenscouting en de verschillende verenigingen. Op de Instagrampagina van Studentenscouting Nederland vind je een sfeerimpressie van wat alle stammen zoal uitspoken. Momenteel is er een studentenscoutingvereniging in de volgende steden:

In oprichting:

Kaartje

Op al deze plekken is studentenscouting actief!

Zelf een studentenstam of Scoutinggroep oprichten?

Daarover vind je hier meer informatie. Landelijk team Groepen en regio's kan je daarbij helpen. Je kan ook in dit formulier aangeven dat je interesse hebt in een studentenstam in jouw stad en Studentenscouting Nederland helpt je dan verder.

Scoutingspel