Verhuizing en bereikbaarheid van het LSC

Het is zover: het landelijk servicecentrum (LSC) is verhuisd naar Zeewolde! Medewerkers staken zelf de handen uit de mouwen om kasten, dozen, bureaus, stoelen, etc in de vrachtwagen te laden die verschillende keren op en neer is gereden.

Een pittige klus maar het was ook goed om samen het pand leeg te ruimen en zo afscheid te nemen van de plek waar sommige medewerkers jarenlang hebben gewerkt. De 45 medewerkers verheugen zich erop om vanaf hun nieuwe plek op het Scoutinglandgoed Zeewolde klaar te staan voor de vereniging met adviezen en ondersteuning.

Het nieuwe adres is: Scouting Nederland, Nulderpad 1, 3896 LV Zeewolde.Het telefoonnummer blijft hetzelfde: 033 – 496 09 11 (vanaf 29 april).

De ScoutShop was al enkele weken eerder verhuisd en dit team is volledig aan het werk vanuit Zeewolde. Omdat we de verhuizing in eigen beheer doen, betekent dat dat we niet altijd direct bereikbaar zijn en kan het even duren voordat mail beantwoord wordt. Natuurlijk kan je altijd een bericht achterlaten maar houd er rekening mee dat alle niet-spoed-eisende-vragen na de verhuizing worden opgepakt. Vanaf maandag 6 mei zijn we weer gewoon bereikbaar zoals je van ons gewend bent.

Het nieuwe LSC

Op bouw.scouting.nl zie je dat het nieuwe kantoorgebouw steeds mooier wordt. Binnenin het pand wordt keihard gewerkt om alles op tijd af te krijgen. Zoals het er nu uitziet, gaan we de planning halen en is het LSC vanaf woensdag 1 mei up and running vanuit Zeewolde.