Speltakverhuizers of ervaren leiding

Als je al leiding bent geweest of als je misschien al leiding hebt gegeven in een andere vereniging of in je werk, dan zijn de kwalificatiekaart, competentiegericht werken en het kwalificatieproces misschien niet nieuw voor je. Gelukkig hoef je bij Scouting Academy niet dubbel te leren!

Hoe ga je te werk?

Ga in gesprek met je praktijkbegeleider. Kijk wat je al kan en geef dit aan op je kwalificatiekaart. Kun je dit onderbouwen? Stop het bewijs dan in je portfolio. Verder kun je op dezelfde manier te werk gaan als nieuwe leiding: van de competenties die je nog moet ontwikkelen leg je vast in een TalentOntwikkelPlan hoe je dit wilt gaan doen en wanneer. Doe dat wat nodig is: training, learning by doing, elearning, stage: jij bepaalt zelf hoe en hoe snel je je ontwikkelt.

Scouting Academy