Maritiem Scouting Fonds

Er op uit met je lelievlet, wind in de zeilen, uitdagende (en veilige) activiteiten met je medescouts ondernemen... De samenwerkende maritieme fondsen leveren hier graag een bijdrage aan omdat ze er in geloven dat liefde voor het water en de maritieme sector al op jonge leeftijd begint.

Waar kun je een bijdrage uit het Maritiem Scouting Fonds voor aanvragen?

Een bijdrage uit het Maritiem Scouting Fonds kan door waterscoutinggroepen worden aangevraagd voor duurzame investeringen in materialen aan boord, veiligheidsmaterialen voor op het water, of onderdelen van de vloot. Hier vind je een overzicht van al toegekende bijdragen.

Voorwaarden en aanvragen

In de downloads hieronder vind je de voorwaarden voor het aanvragen van een bijdrage uit het Maritiem Scouting Fonds en het aanvraagformulier.

Projecten Maritiem Scouting Fonds

Het Maritiem Scouting Fonds honoreert jaarlijks vele aanvragen. Daarmee lev...

Ondersteuning