Scoutinglandgoed Zeewolde

Een unieke plek, midden in de natuur, waar kinderen en jongeren samen uitdagende activiteiten beleven op en rondom het water en in de natuur. Dat is Scoutinglandgoed Zeewolde!

Wat is Scoutinglandgoed Zeewolde?

Scouting Nederland realiseert in natuurgebied het Horsterwold, aan de oevers van het Nuldernauw, Scoutinglandgoed Zeewolde. Kinderen en jongeren kunnen hier in de toekomst uitdagende activiteiten ondernemen in de natuur en op en rond het water. Op het terrein organiseren Scoutinggroepen uit binnen- en buitenland hun zomer- en weekendkampen. Scouting Nederland gebruikt het terrein voor haar landelijke activiteiten, zoals Nawaka (nationaal waterkamp) en de Nationale Jamboree voor jeugdleden en de Scout-In voor vrijwilligers. Scouting Academy, de opleidingsorganisatie van Scouting Nederland, zal het terrein gaan gebruiken voor het geven van trainingen aan vrijwilligers.

Meer weten over het Scoutinglandgoed Zeewolde? Bekijk dan de site!