Huren Scoutinglocaties

Veel Scoutinggroepen verhuren hun clubhuis of kampeerterreinen aan andere scouts en vaak ook aan niet-scouts. Tegelijkertijd zijn scouts jaarlijks op zoek naar de leukste plekjes om op zomerkamp te gaan. Dat is soms een hele zoektocht. De accommodatiegids in Scouts Online maakt die zoektocht een stuk makkelijker voor scouts die op zoek zijn naar een leuke locatie voor hun kamp.

In de accommodatiegids vind je al meer dan 800 locaties van Scoutinggroepen uit het hele land. Achter deze accommodatiegids zit een slimme verhuurmodule in Scouts Online, die het huren én verhuren van Scoutinggebouwen en –terreinen een stuk makkelijker maakt! Ook niet-scouts kunnen via de accomodatiegids op zoek naar een locatie die past bij hun wensen en met de verhuurder contact opnemen voor een reserveringsaanvraag.