Organisatie regioactiviteit

Wat is er leuker dan andere (water)roverscouts van de admiraliteit of regio te ontmoeten? Dit kun je doen tijdens een super leuke admiraliteit- of regioactiviteit, die je als roverscout zelf organiseert. Je kan een admiraliteit- of regioactiviteit groter en uitdagender uitpakken dan je normaal met je stam doet.

Ieder jaar hebben de activiteiten van Scouting Nederland een bepaald thema dat als rode draad door de diverse activiteiten heen loopt. Hier kun je met je regioactiviteit bij aansluiten. Het thema voor 2020 is 'Jungle Fever'.

Om je te helpen bij het organiseren van een grote activiteit voor je regio of admiraliteit, is er een handige spelbrochure gemaakt. Klik hier om de spelbrochure van 2020 te downloaden.

Daarnaast is er een standaard document waar alles in staat wat je nodig hebt om een goede activiteit voor je regio of admiraliteit te organiseren. Dat document kan je hier vinden.

Ben jij regio-organisator of organisator bij een admiraliteit?

Admiraliteit- en regioactiviteiten zijn groter en uitdagender dan activiteiten die roverscouts normaal in hun eigen groep doen. Als admiraliteit- of regio-organisator heb je een grote rol bij de organisatie van deze activiteiten. Op de pagina voor admiraliteit- en/of regio-organisatoren vind je informatie over de functie, het ontwikkelen van je competenties en het behalen van je kwalificatie als admiraliteit- of regio-organisator.