Nieuw: het dashboard 'Groeipotentie Scouting' (GPS)

Scouts Online is ons gezamenlijke ledenadministratieprogramma, waar al onze ledeninformatie wordt vastgelegd. In de portal van Scouts Online vind je veel ledeninformatie van je eigen Scoutinggroep. Met Groeipotentie Scouting (GPS) willen we echter de informatie uit Scouts Online in een breder perspectief zetten, zodat je als groep wellicht kunt leren van de cijfers bij andere groepen of van de regio. Het dashboard geeft je de mogelijkheid om aan de slag te gaan met de data van Scouting Nederland over de ledenontwikkeling van de afgelopen 10 jaar. Je kunt zelf selecties maken uit de beschikbare data en zo je eigen grafieken maken. Handig en leerzaam! Ga naar scouting.nl/groeipotentie om alles hierover te weten te komen.