Testen van online game voor trainingen voor leiding

Daan van Scouting Erica is aan het afstuderen en ontwikkelt een online game voor trainingen voor leiding in opdracht van Landelijk team Scouting Academy. Hij is hard aan het werk met het ontwikkelen van een prototype voor dit project. Maar om er achter te komen of het idee ook daadwerkelijk goed werkt moet deze natuurlijk ook getest worden. Dit heeft hij al gedaan bij een aantal scouts die net zijn begonnen als leiding, maar om een ander perspectief erop te krijgen test hij het ook graag met trainers en opleiders van Scouting Academy.

Voor trainers en opleiders, doe je mee?

Daan stuurt eerst een mail met een link naar het prototype en een handleiding hoe je hem gebruikt. Vervolgens kun je zelf door het prototype heen klikken. In dezelfde mail zit een formulier bijgesloten die je na het doorlopen van het prototype kunt invullen. Tot slot volgt er een gesprek met zo veel mogelijk deelnemers van de test om nog wat extra vragen te stellen en waar nodig wat verduidelijking te vragen.

Je kunt je aanmelden voor het testpanel t/m 14 mei via scoutingacademy@scouting.nl. 17 mei ontvang je het prototype en de vragenlijst. Tussen 24 mei en 5 juni vindt het afsluitende gesprek plaats.