Projecten Jantjes Scouting Fonds

Jantjes Scouting Fonds honoreert jaarlijks vele aanvragen. Daarmee levert het fonds een belangrijke bijdrage aan nieuwbouwprojecten en verbeteringen van buitenruimtes.

Toegekende bijdragen Jantjes Scouting Fonds in 2024

Hieronder vind je een overzicht van welke Scoutinggroepen al een bijdrage uit het Jantje's Scouting Fonds hebben ontvangen voor het toekomstbestendig maken van hun gebouw en/of terrein.

• Scouting Shawano's uit Oegstgeest € 2.000,= voor nieuwbouw clubhuis.

Toegekende bijdragen Jantjes Scouting Fonds in 2023

• Scouting Polanen uit Monster € 2000,- voor nieuwbouw clubhuis.

Scouting BvH
    uit Schiedam € 2.000,= voor verduurzaming van 't Landhuis.

Scouting Merhula uit Baarn € 2.000,= voor herbouw na brand.

Scouting Ernst van Kempen uit Baarn € 2.000,= voor verduurzaming van het clubhuis

• Scouting Martin Luther King uit Hoorn € 650,= voor plaatsten van een hek rond het terrein om vandalisme en overlast voor de groep en de buurt te voorkomen. Waardoor het scoutingspel beter tot zijn recht kan komen.
    Scouting De Stormvogels uit Dongen € 1.000,= voor het renoveren van de kampvuurkuil.

Toegekende bijdragen Jantjes Scouting Fonds in 2022

Hieronder vind je een overzicht van welke Scoutinggroepen al een bijdrage uit het Jantjes Scouting Fonds hebben ontvangen voor het toekomstbestendig maken van hun gebouw en/of terrein.

• Scouting Hanzeluiden uit Kampen - € 500,- realisatie overkapping achterzijde
    • Scouting Zevenbergen - € 500,- aanleg kampvuurkuil
    • Scouting Olivier van Noort - € 500,- nieuwe haven
    • Scouting Hannie Schaft uit Almere - € 500,- aanleg kampvuurkuil