Chief scout Freek Vonk weekendkamp + badge!

Bevers en welpen kunnen zich een heel weekend onderdompelen in alle kennis van Chief scout Freek! Hij heeft samen met Landelijk team Spel een volledig weekendkamp voor bevergroepen en welpenhordes in elkaar gezet. Bekijk de video, vertel het verhaal en dompel de bevers en welpen onder in de wondere werelden van de bever en de jungle. Na afloop kunnen zij hun Freek Vonk kampbadge verdienen.

Bevers weekendkamp

Voor echte avonturiers, want Stuiter heeft allemaal kapotte bomen ontdekt. Rebbel en Stuiter vragen zich af of Bas Bos misschien een nieuw pad aan het aanleggen is. Bas Bos zegt dat hij een nieuw dier in Hotsjietonie heeft ontdekt. Er zijn niet alleen beverkinderen in het dorp, ook beverdieren!

Welpen weekendkamp

Chil vliegt zijn gebruikelijk rondje over de jungle heen. Opeens ziet hij een diertje wat hij niet helemaal herkent bij de Talaab poel. Hij besluit rond te vragen bij de anderen in de jungle of zij ook nieuwe dieren hebben gezien. Bagheera wil ook een kijkje gaan nemen, want nieuwe dieren vindt hij altijd wel interessant. Mowgli en Shanti horen het verhaal van Chil en besluiten met de welpen op onderzoek te gaan!