De Knoup Scouting Nuth

Een ruim scouting gebouw met een diversiteit aan mogelijkheden, recentelijk verbouwd en aan de verhuurkant van alle gemakken voorzien. Twee ruime slaapzalen van ieder circa 6x7 m, een ruime overzichtelijke keuken met twee wasbakken en 3 stuks vierpits gaskooktoestellen, grote koelkast en losse diepvries. Een grote speelruimte van circa 7x15 m. Optioneel is een tweede verglijkbare speelruimte bij te huren. Wij bieden de mogelijkheid om tijdens weekenden vanaf vrijdagavond het gebouw te kunnen huren, ondanks dat onze eigen speltakken dan opkomsten hebben. Voor meer info zie: http://www.scoutingnuth.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=66&Itemid=77 of neem contact op voor de mogelijkheden of om jullie wensen te bespreken via verhuur@scoutingnuth.nl.

Adres Spoorstraat 72
6361XZ Nuth