Mailings

Op deze pagina vind je alle e-mails die wij uitsturen naar vrijwilligers en jeugdleden uit meer dan één groep, regio, admiraliteit of team. Je ontvangt deze, als lid van Scouting Nederland, met info die voor jouw functie interessant, nuttig of zelfs noodzakelijk is om het Scoutingspel te kunnen spelen en/of aan te bieden. Alle 18+ leden binnen Scouting blijven daarnaast op de hoogte van alles wat er speelt binnen Scouting met @-scout: de tweewekelijkse e-mailing met het belangrijkste Scoutingnieuws en onmisbare informatie over evenementen en trainingen.

Lees ook uitgebreider Scoutingnieuws uit de vereniging via scouting.nl/updates.

Lees @-scout online

Klik op onderstaande links om @-scout online terug te lezen.

E-mailings op basis van je vrijwilligersfunctie(s)

Vrijwilligers ontvangen ook diverse e-mailings met informatie die belangrijk of nuttig kan zijn voor hun vrijwilligersfunctie bij een Scoutingorganisatie. Deze worden verstuurd op basis van één of meerdere (vrijwilligers)functies zoals geregistreerd in Scouts Online. Hieronder vind je alle e-mailings die verstuurd zijn, onderaan de mail lees je wie de mail ontvangen heeft.

Lidmaatschapsupdates

Ieder lid ontvangt lidmaatschapsupdates wanneer er een wijziging in Scouts Online plaatsvindt. Zodra de gegevensbeheerder wijzigingen doorvoert in Scouts Online worden bij diverse acties e-mails 'getriggerd' zodat het lid een mail krijgt met de wijziging.

Je e-mailvoorkeuren aanpassen of geen e-mail gekregen?

Je e-mailadres en e-mailvoorkeuren kun je aanpassen in Scouts Online. Via Mijn Scouting > Mijn Basisgegevens > Nieuwsbrieven kun je je e-mailvoorkeuren aanpassen.

Lees je hierboven een infomail die je wel ontvangen zou moeten hebben op basis van jouw functie, maar niet hebt gekregen? Check in Scouts Online of je functie(s), e-mailadres en e-mailvoorkeuren kloppen. Kloppen deze? Mail dan je lidnummer naar communicatie@scouting.nl zodat Landelijk team Communicatie na kan gaan waarom je geen mail hebt ontvangen. En altijd handig: check je spambox ook even!

Ondersteuning