Direct aanmelden als donateur

Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee kinderen en jongeren worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen. Met jouw hulp steunen we Scouting(groepen) door heel Nederland.

Word donateur

In dit Scoutingprogramma wordt in actief samenspel met leeftijdsgenoten, geïnspireerd op het buitenleven, een bijdrage geleverd aan de vorming van de persoonlijkheid. Hierdoor leren scouts met respect voor zichzelf en hun omgeving de eigen grenzen te verkennen en verantwoordelijkheid te nemen voor zichzelf, elkaar en de wereld om hen heen. Met thema’s als diversiteit, duurzaamheid en oog voor de samenleving draagt Scouting bij aan een betere wereld.

Dankjewel

Namens alle scouts in Nederland, bedankt voor je bijdrage!

Je ontvangt wanneer je op de knop drukt per e-mail een kopie van deze pagina en het ingevulde formulier. Daarnaast bevestigen we je aanmelding en ontvang je een uniek kenmerk voor jouw donateurschap.

Het Scouting Nederland Fonds verwerkt je gegevens om uitvoering te geven aan het donateurschap en om je te informeren over Scouting Nederland en ontwikkelingen. Lees onze Privacyverklaring Scouting Nederland Fonds voor meer informatie.

Door ondertekening van dit formulier geef je toestemming aan het Scouting Nederland Fonds (incassant ID NL 83 ZZZ411899580000) voor een doorlopende incasso van je bankrekening overeenkomstig de gewenste donatie die je op dit formulier invult.

Wanneer je het niet eens bent met een afschrijving kun je deze binnen acht weken laten terugboeken. Voor meer informatie, opzeggen of andere vragen kun je contact per e-mail opnemen.

Velden met een * zijn verplicht

Met het versturen van formulier geef je toestemming aan het Scouting Nederland Fonds (incassant ID NL 83 ZZZ411899580000) voor een doorlopende incasso van je bankrekening overeenkomstig de gewenste donatie die je op dit formulier invult. Het Scouting Nederland Fonds verwerkt je gegevens om uitvoering te geven aan het donateurschap en om je te informeren over Scouting Nederland en ontwikkelingen. Lees onze Privacyverklaring Scouting Nederlands Fonds voor meer informatie. Wanneer je het niet eens bent met een afschrijving kun je deze binnen acht weken laten terugboeken. Voor meer informatie, opzeggen of andere vragen kun je per mail contact opnemen.