Scouting Nederland start samenwerking met Conscribo

Scouting Nederland en Conscribo starten nieuwe samenwerking. Fedde Boersma, directeur Scouting Nederland en André de Jong, directeur en oprichter Conscribo, tekenden de overeenkomst woensdag 9 september waardoor Scoutingorganisaties in heel Nederland vanaf nu met korting gebruik kunnen maken van Conscribo's boekhoudingprogramma's, gericht op de behoeftes van stichtingen en verenigingen. Ook initiatiefnemer en ICT coördinator Ad Dekker van Scouting Nederland, Matthijs Dubbeldam dè helpdeskmedewerker voor Scoutingorganisaties en Michelle Laagewaard, communicatieadviseur partnerships en fondsenwerving van Scouting Nederland waren aanwezig bij het feestelijke moment.

Over Conscribo

Conscribo biedt een volledig administratiepakket gemaakt voor en door verenigingsbestuurders. In het pakket kun je een degelijke boekhouding voeren, contributie innen en verwerken, factureren, ledenadministratie voeren, e-mailen en heel veel meer.

Conscribo richt niet op bedrijven met klanten, inkoop en verkoop, maar op verenigingen met leden, contributies en declaraties. Jouw vereniging is geen bedrijf, en Conscribo snapt dat. In Conscribo werk je niet alleen, maar kan ieder bestuurslid zijn eigen taken uitvoeren waarbij alle gegevens gelijk op de juiste plaats terecht komen. In samenwerking met Scouting Nederland krijgen Scoutingverenigingen 20% korting op de abonnementen van Conscribo!

Kijk voor meer info over hoe het werkt op Een administratiepakket voor verenigingen.