Win kaarten voor jouw welpenspeltak voor Freek Vonk Live – “Dieren in het Donker”

In de show ‘Dieren in het Donker’ neemt Chief scout Freek Vonk je in een avontuurlijke en educatieve voorstelling mee op een spectaculaire reis vol spannende ontmoetingen met bijzondere dieren over de hele wereld. Chief scout Freek: “Dieren hebben fascinerende eigenschappen die hen helpen te overleven in het donker! Wanneer je weinig en soms niets meer ziet komt het aan op specifieke eigenschappen zoals camouflage, uitzonderlijke ogen en soms zelfs het vermogen om zelf licht te geven! Hoe gaaf is dat!” En jij maakt dus kans om met jouw welpen naar de show op donderdag 2 mei om 10.00 uur te gaan in de Ahoy!

Hoe maak je kans?

Meedoen is simpel, je hoeft alleen maar voor vrijdag 26 april 12.00 uur dit formulier in te vullen. Vrijdag 26 april na 12.00 uur gaan we loten en maken we de winnende speltakken bekend op de website, Facebook en Instagram. De winnaars ontvangen tevens persoonlijk bericht via mail. Zorg ervoor dat het aantal welpenleden/-leiding in Scouts Online klopt, dat is het maximale aantal tickets wat je krijgt.

Praktisch

Op donderdag 2 mei om 10.00 uur kun jij met de hele welpenspeltak genieten van de show in Ahoy Rotterdam. Vervoer van en naar Ahoy regel je zelf. De tickets ontvang je een paar dagen voorafgaand aan de show. Dit aantal is gebaseerd op het aantal welpenleden/ en welpenleiding van 1 welpenspeltak in Scouts Online en het aantal dat je hebt ingevuld in het formulier.

De winnaars zijn bekend

De winnaars zijn bekend! De welpen van Scouting Tjarda Hillegom, Scouting Purmerend, Scouting Sint Joris en Scouting Cornelis Lelygroep Almere mogen naar Freek Vonk Live – “Dieren in het Donker” in Ahoy Rotterdam! De winnaars hebben mail gehad, dus check je mailbox snel 📧