Win kaarten voor jouw welpenspeltak voor Freek Vonk Live – “Dieren in het Donker”

In de show ‘Dieren in het Donker’ neemt Chief scout Freek Vonk je in een avontuurlijke en educatieve voorstelling mee op een spectaculaire reis vol spannende ontmoetingen met bijzondere dieren over de hele wereld. Chief scout Freek: “Dieren hebben fascinerende eigenschappen die hen helpen te overleven in het donker! Wanneer je weinig en soms niets meer ziet komt het aan op specifieke eigenschappen zoals camouflage, uitzonderlijke ogen en soms zelfs het vermogen om zelf licht te geven! Hoe gaaf is dat!” En jij maakt dus kans om met jouw welpen naar de show op 29 december te gaan!

Hoe maken we kans?

Nou, door te zorgen dat alle welpen lichtgeven in het donker! Bedenk met de welpen een ludieke actie waardoor zij zichtbaar zijn in het donker. Zorg vervolgens voor een ruimte die helemaal donker is of doe dit na zonsondergang. Leg de lichtgevende welpen vast op foto of video. Wees creatief! De groepsinzending met de mooiste, gekste of bijzonderste foto of video wint tickets voor alle kinderen in de welpenspeltak en hun leiding.

Post jullie foto of video op de Instagramfeed van je Scoutinggroep (zorg dat deze openbaar is, anders zien we hem niet) met de hashtags #scoutingnl #welpennaarfreekvonklive #freekvonk. Doe dit uiterlijk 11 december 2023.

Hoe weten we of we gewonnen hebben?

De winnende welpenspeltak maken we op 14 december 2023 bekend via deze pagina en op de Scouting Nederland Instagram. We nemen contact op met de winnaar via de Insta DM. En zorg ervoor dat het aantal welpenleden/-leiding in Scouts Online klopt, dat is het aantal tickets wat je krijgt.

Praktisch

Op vrijdag 29 december om 17.00 uur kun jij met de hele welpenspeltak genieten van de show in AFAS Live in Amsterdam. Vervoer van en naar AFAS Live regel je zelf. De tickets ontvang je een paar dagen voorafgaand aan de show. Dit aantal is gebaseerd op het aantal welpenleden/ en welpenleiding van 1 welpenspeltak in Scouts Online.