Werk mee aan de Europese conferentie in 2022

Komende zomer host Scouting Nederland de Europese conferentie 2022 (EC2022). Tijdens de conferentie komen vertegenwoordigers van Europese Scoutinglanden bijeen om het te hebben over Scouting in al haar facetten in Europa. Superinteressant!

Lijkt het jou gaaf om deel te nemen aan de EC2022 als onderdeel van de Nederlandse delegatie en Scouting Nederland te vertegenwoordigen? Kijk dan eens naar deze twee vacatures: WOSM, WAGGGS. Of lijkt het jou een leuke uitdaging om mee te helpen in het organiseren van dit unieke evenement? Dan is één van deze vacatures misschien wel iets voor jou: https://www.scouting.nl/vacatu...

Heb je interesse in één van de bovengenoemde vacatures of in de EC2022 in het algemeen? Op 22 december van 20.00 tot 21.00 uur wordt er een webinar over de EC2022 georganiseerd! Tijdens dit webinar wordt toegelicht wat een Europese Conferentie nou eigenlijk is, deelt de organisatie de plannen voor de EC2022 en tot slot worden ook de vacatures toegelicht. Aanmelden voor dit webinar kan via info@ec2022.scouting.nl, tot de 22e!