Vrijwilligers op de foto

Scouting is trots op alle vrijwilligers! Dankzij 25.000 waardevolle vrijwilligers kan onze vereniging blijven draaien. Vrijwilligers zijn onmisbaar voor Scouting, maar ook voor een heleboel andere organisaties. Daarom is 2021 het jaar van de vrijwillige inzet: een jaar lang worden vrijwilligers uit het hele land dan in het zonnetje gezet. Uiteraard sluit Scouting Nederland ook aan bij deze campagne. Wij starten onze eigen 'Vrijwilligers of Scouting', gebaseerd op het populaire Instagramaccount Humans of New York

Scoutingvrijwilligers van Nederland

Vanaf 2021 vind je elke week een nieuwe vrijwilliger op het Instagramkanaal van Scouting Nederland, met daarbij een kort interview. De foto's van deze vrijwilligers worden gemaakt door de professionele fotografen van het fototeam van Scouting Nederland. En speciaal voor Nationale Vrijwilligersdag trappen we vandaag af! Wil jij ook zo'n gave foto van jezelf als vrijwilliger van Scouting? Of van je hele groep? Laat het ons dan weten! Speciaal voor Nationale Vrijwilligersdag geven we drie fotoshoots weg aan Scoutinggroepen in Nederland. Wil jij Scoutinggroep hieraan meedoen? Stuur dan een mail naar communicatie@scouting.nl en laat ons weten waarom jullie vrijwilligers dit verdienen. Een fijne Nationale Vrijwilligersdag toegewenst!

Winnaars bekend!

Uit de ruim 60 inzendingen zijn 3 winnaars gekozen. De drie inzenders hebben bericht ontvangen van Landelijk team Communicatie om een afspraak te maken met een fotograaf zodra de coronamaatregelen dit toelaten.

1. Scouting Baden-Powell uit Roosendaal, opgegeven door Doret
  2. Scouting MLK uit Kaatsheuvel, opgegeven door Jörn