Sta sterk met Jantje Beton

Op 7 maart start de Jantje Beton Collecte. 50% van de opbrengst is voor je eigen Scoutinggroep. Er zijn veel kinderen voor wie het vaak onmogelijk is om buiten te spelen. Zoals kinderen met een beperking. Daar willen wij wat aan doen. Doe je mee? Collecteren is hard nodig. Als je deelneemt aan de collecte kun je ook een beroep doen op Jantjes Scouting Fonds!

Digicollect

En je kunt niet alleen langs de deuren, Jantje Beton maakt het je donateurs makkelijk met een online betaalmogelijkheid, Digicollect. Vanaf 7 februari kun je hier een online collectebus aanmaken en vervolgens met jouw leden, vrienden, familie, collega's en kennissen delen. Tip: Jantje Beton heeft hier ook veel online beeldmateriaal beschikbaar om zó te gebruiken.

Collecteer, spaar en draag bij

3 op de 10 kinderen spelen niet of slechts 1 keer per week buiten. Doe mee met de collecte, waarvan 50% van de opbrengst voor materialen of activiteiten voor je eigen vereniging is. En 50% is voor projecten van Jantje Beton. Met speciale aandacht voor projecten voor kinderen in kwetsbare speelposities. En, Scoutinggroepen die gedurende 3 jaar deelnemen aan de collecte kunnen een beroep doen op Jantjes Scouting Fonds voor verbouwingen aan het clubhuis. Samen zorgen we ervoor dat meer kinderen, meer kunnen spelen.

Meld je aan voor de Jantje Beton Collecte

Jantjes Scouting Fonds

Het Scoutinggebouw en de buiten(speel)ruimte zijn onmisbaar voor de Scoutingactiviteiten. Daar kunnen de leden lekker ravotten, belangrijk in het leven van kinderen. Een bijdrage uit het Jantjes Scouting Fonds kan worden aangevraagd voor duurzame investeringen m.b.t. nieuw- en verbouwprojecten en het innoveren of opknappen van de buiten(speel)ruimte. Wil je meer informatie over Jantjes Scouting Fonds? Ga naar de pagina Subsidies en fondsen.