Podcast voor 75-jarig jubileum Scouting Oud Best

De groep bestaat dit seizoen 75 jaar, net als heel veel andere groepen. Omdat een uitgebreide viering er nu niet in zit bedacht bestuurslid Bram van Opstal iets anders: een podcast!

Omdenken

Sinds 1 december 2020 bestaat Scouting Oud Best maar liefst 75 jaar. In elke aflevering is aandacht is voor een huidig en/of oud-lid die vertelt over haar of zijn ervaringen van de afgelopen jaren bij Scouting Oud Best, Scoutingregio Eindhoven en landelijke evenementen.

Omdat er met de huidige coronamaatregelen geen grote festiviteiten kunnen plaatsvinden bedacht bestuurslid Bram een andere oplossing: een podcast om tóch herinneringen met elkaar te delen. En extra leuk, deze herinneringen zijn ook goed te delen met andere scouts in het land.

Dit wil ik luisteren

Je kunt de podcast beluisteren via Apple podcast, Google podcast en Spotify als je zoekt naar (scouting oud best 75), en via: https://anchor.fm/scoutingoudbest75. Veel luisterplezier!