Nieuw! Twee verrukkelijke Scoutinglimonadesmaken

Het is tijd om je smaakpapillen te verwennen met een sprankelende traktatie! Scouting Nederland heeft met veel enthousiasme de lancering aangekondigd van twee nieuwe limonadesmaken die je smaakervaring naar hoger niveau tillen. Met de zomer voor de boeg kunnen we niet wachten om je kennis te laten maken met deze heerlijke en unieke creaties.

Marala's Marshmallimo

Stap in de wereld van roze flamingo's en laat je verrassen door de heerlijk zoete smaak van Marala's Marshmallimo. Deze levendige roze limonade, vernoemd naar onze geliefde Jungleboekfiguur Marala, neemt je mee op een smaakavontuur als geen ander. Met elke slok proef je de zoete en verfrissende essentie van de zomer, kampvuur, maar vooral marshmallows, perfect om te genieten tijdens je volgende Scoutingavontuur bij het kampvuur.

Chil's schuimende leidinglimo

Ontdek de verfrissende sensatie van Chil's schuimende leidinglimo, een gele limonade met een subtiele witte schuimkraag die je smaakpapillen zal doen dansen van vreugde. Geïnspireerd door de speelsheid van ons Scoutingleven, belichaamt deze unieke creatie de geest van avontuur en gezelligheid. Elk glas is gevuld met bruisende energie en de belofte van onvergetelijke momenten.

Hoe kom je aan deze heerlijke limonades?

Deze exclusieve limonades zijn beschikbaar voor alle leden van Scouting Nederland. Wil je genieten van Marala's Marshmallimo en Chil's schuimende leidinglimo tijdens je volgende Scoutingavontuur? Download dan snel de etiketten, haal je jerrycans tevoorschijn en laat het zomerse avontuur maar beginnen!