Nationale Vrijwilligersdag: Scouting is trots op jou!

Scouting is enorm blij met jou! Samen met 30.000 andere vrijwilligers zorg jij ervoor dat Scouting zo goed draait en we kinderen en jongeren elke week een uitdagend programma kunnen bieden. Bedankt daarvoor! Vandaag is het Nationale Vrijwilligersdag. Dit geeft mij een extra reden om stil te staan bij jouw geweldige inzet voor de vereniging.

Om ook aan de buitenwereld te laten zien hoe bijzonder onze Scoutingvrijwilligers zijn, maakten we een magazine waarin verschillende vrijwilligers vertellen waarom zij vrijwilliger zijn bij Scouting. Benieuwd? Het boekje is vanaf nu hieronder te downloaden!

Mede dankzij jou kunnen de jeugdleden elke week genieten van de gaafste uitdagende activiteiten en daarmee groeien in hun persoonlijke ontwikkeling. Scouting is trots op jou!

Met vriendelijke groet,
Namens het landelijk bestuur,

Jaap Boot
Voorzitter Scouting Nederland