Met de waterscouts naar Van de Gruiter in Vlissingen

Jachtbouw, marine, watersport, binnenvaart, visserij, offshore en zeevaart. Deze begrippen maken allemaal onderdeel uit van de maritieme sector. Van de Gruiter kan jouw waterscouts er van alles over vertellen, laten zien en ervaren tijdens drie actieve workshops op zaterdag 19 februari in Vlissingen!

Zeilmakerij, tuigage en maritiem

In de workshop Zeilmakerij, Tuigage en Maritiem komen scouts erachter wat er allemaal komt kijken bij het maken van een zeil, tuigage en wat het is om in de maritieme sector gaan werken.

Kom jij samen met de leden van jouw waterscoutinggroep bij Van de Gruiter langs? Dit kan op zaterdag 19 februari 2022 tussen 10.00 en 14.00 uur met waterscouts tussen de 11 en 15 jaar. Een Zeeuwse bolus en goodiebag is inbegrepen! En handig, het is maar 1 km lopen vanaf station Vlissingen naar Van de Gruiter. Kijk voor meer informatie en om je groep aan te melden op vandegruiter.com/workshops-waterscouting. De dan geldende coronamaatregelen worden toegepast, daar wordt je na aanmelding te zijner tijd van op de hoogte gesteld.

Deze dag wordt door Van de Gruiter georganiseerd voor het project 'Beroepenoriëntatie' in samenwerking met Scouting Nederland en het Nederlands Binnenvaart Bureau.