Leer zeilen deze zomer bij Zeilschool Scouting Nederland

Wil jij graag leren zeilen of je zeilskills opkrikken? Wil je nieuwe vrienden maken tijdens een supergave zeilweek? Wil jij je dag doorbrengen op en in het water? Schrijf je dan snel in voor een van de zomerweken van Zeilschool Scouting Nederland voor de beste vakantieweek van 2023!

Zes zeilweken

In één van onze zomerweken leren we jou (beter) zeilen en heb je een superleuke tijd met je medecursisten en de instructeurs. Na een week vol plezier ga je met een CWO-zeilcertificaat weer naar huis.We bieden zeilcursussen aan op vier verschillende niveaus. Dus of je nog nooit in een boot hebt gezeten of al jaren plezier op het water hebt, er is voor iedereen genoeg te leren. In de zomervakantie kun je bij ons je Kielboot 1, 2 of 3 halen met al je vrienden en vriendinnen, want ook niet-scouts zijn welkom!Onze weken zijn verdeeld in jongeren- en ouderenweken. De jongerenweken zijn voor jongeren van 11 tot en met 15 jaar. Voor de jongeren hebben we de volgende zeilcursussen beschikbaar:

Week 2: 22 juli t/m 28 juli 2023
Week 3: 29 juli t/m 4 augustus 2023
Week 4: 5 augustus t/m 11 augustus 2023
Week 5: 12 augustus t/m 18 augustus 2023

De ouderenweken zijn voor iedereen van 16 jaar en ouder. Voor deze leeftijdsgroep hebben we in de zomer de volgende cursussen beschikbaar:

Week 1: 15 juli t/m 21 juli 2023
Week 6: 19 augustus t/m 25 augustus 2023

Wil je je meteen inschrijven, of wil je nog wat meer informatie over de zomerweken? Kijk dan snel op de website zeilschool.scouting.nl. Heb je een vraag? Stuur dan een mailtje naar het zeilschoolteam. Het laatste nieuws, leuke acties en foto's van voorgaande jaren vind je op Instagram en Facebook. Hier krijg je meteen een goede impressie van de sfeer van de zomerweken! Kun je niet meer wachten om deze zomer met al je vrienden naar de zeilschool te komen? Vraag dan via onze site een promotiepakket aan. Hierin zitten posters, folders, flyers en stickers, waarmee jij aan iedereen kan laten zien hoe tof de zeilschool is!