Kom leren zeilen bij Zeilschool Scouting Nederland!

Of je nu een waterrat in hart en nieren bent, of eigenlijk nog nooit op een zeilboot hebt gezeten, je bent altijd welkom bij Zeilschool Scouting Nederland. Bij ons leren we je zeilen, maar bovenal maak je nieuwe (Scouting)vrienden en beleef je avonturen. Ook komende zomer bieden wij weer 6 cursusweken aan, voor zowel jongeren (van 12 tot 16 jaar) als ouderen (vanaf 16 jaar).

6 cursusweken

Tijdens zo’n cursusweek zit je samen met 3 andere deelnemers in een lelievlet en ga je iedere dag met je instructeur op pad op en rondom het water. Daarnaast spelen we verschillende spellen, doen we een dansje in de bar en bij mooi weer wordt er uiteraard lekker gezwommen. Het is nog luxer dan een gewoon zomerkamp, want het keukenteam verzorgt iedere dag voor een lekkere maaltijd en zorgt ervoor dat jij vooral op en rondom het water te vinden bent. Zeilschool Scouting Nederland is aangesloten bij het CWO, dat betekent dat het diploma wat je bij ons kunt behalen ook geldig is op je eigen scoutinggroep of bij een andere zeilschool. Mocht je geen diploma halen dan ga je aan het eind van de week met een vorderingenstaat naar huis en kun je eventueel bij je eigen scoutinggroep danwel een volgende keer met de rest aan de slag. Dus, wil jij komende zomer een heerlijke week zeilen, nieuwe vrienden maken en chillen in de zon, twijfel dan niet en schrijf je snel in via de website van Zeilschool Scouting Nederland. Tot op de zeilschool!