Scoutinghelden bedankt!

Hey Scoutingheld, ik ben supertrots op jou! Net als op alle andere 41.561 vrijwilligers binnen Scouting. Samen met hen vorm jij de ruggengraat van onze Scoutingcommunity, waar avontuur en ontdekking centraal staan. Jouw betekenis gaat verder dan de wekelijkse activiteiten in en om het clubhuis; het is een doorgeefspel van groei, veerkracht en gemeenschapsgevoel. In de wereld van Scouting ben jij niet zomaar een begeleider; jij legt het fundament waarop toekomstige leiders en avonturiers kunnen bouwen.

Bij Scouting leer je je jeugdleden niet alleen praktische vaardigheden, maar ook levensvaardigheden die van pas komen op school, op het werk, in vriendschappen en in familierelaties. Je helpt bij het opbouwen van een sterk sociaal netwerk waarin vriendschap en samenwerking ontstaan en groeien. Jij maakt van Scouting niet alleen een hobby; het is een lifestyle waar we allemaal de vruchten van plukken. Jouw inzet heeft dus directe invloed op de positieve ontwikkeling van 90.000 kinderen en jongeren in Nederland. Wauw!

En dat niet alleen...

Op de stations Amsterdam CS, Assen, Breda, Eindhoven CS, Roermond, Rotterdam CS, Utrecht CS en Zwolle kom je van 4 t/m 7 december (Nationale Vrijwilligersdag!) tijdens de spits elke paar minuten één van je medevrijwilligers tegen, op de digitale abriborden op de perrons. Ga ermee op de foto, tag je foto met de hashtag #Scoutinghelden op Instagram en win één van de 10 ScoutShop-cadeaubonnen van maar liefst 100 euro.

Dankjewel voor jouw wekelijkse inzet, jij bent echt lekker bezig!

Met avontuurlijke groet,

Jaap Boot