Diverse vacatures voor werkgroepen Salesforce

Wil jij meedenken over de inrichting van het nieuwe Salesforce CRM systeem? Bijvoorbeeld over de uitstraling en de gebruikerservaring? Of basisfunctionaliteiten zoals lidmaatschap en contributie? Of specifiek over de evenementenmodule? Pak dan nu je kans en meld je aan voor één van de vijf werkgroepen. Het meeste werk kun je gewoon vanuit huis doen.

Wat ga je doen?

Samen met vrijwilligers en beroepskrachten vorm je een werkgroep. Je neemt deel aan overlegmomenten waarin jouw visie en adviezen bijdragen aan de configuratie en inrichting van het systeem. Je kunt hier dus echt het verschil maken! Vervolgens draag je je kennis over aan de vrijwilligers van de helpdesk en het trainingsteam.

Hoeveel tijd kost het?

Het totaalproject loopt tot en met december 2024. Elke werkgroep is zes weken volop aan de slag met de vormgeving. Gedurende die periode moet je rekening houden met een beschikbaarheid van 1 tot 2 dagdelen per week. Daarna vinden we het fijn als je betrokken blijft bij het testen. In de testfase is de belasting onregelmatig en lager.

Welke vacatures zijn er?