Dag voor de vertrouwenspersoon 2022

In november 2023 is de vertrouwensdag wederom. In 2024 wordt deze ook weer gepland. Houd SOL hiervoor in de gaten.

De vertrouwenspersonendag heeft voor iedere vertrouwenspersoon wat in huis. De beginnende/onervaren vertrouwenspersoon kan de basistraining volgen. Voor de ervaren vertrouwenspersoon biedt de dag verdieping en intervisie. Zodra het programma helemaal rond is hoor je uiteraard meer.

We ontmoeten je graag persoonlijk op het landelijk servicecentrum in Leusden. Mocht dat echter niet mogelijk zijn dan doen we ons uiterste best om het programma online door te laten gaan.

Wil je meedenken/helpen in de voorbereiding van deze dag dan kan dat! Bij geschiktheid bestaat de mogelijkheid om daarna eventueel ook ingezet te worden voor het grotere geheel binnen de vereniging. Stuur daarvoor een bericht naar info@scouting.nl o.v.v. Vertrouwenspersonendag.

Vertrouwenspersonen en secretarissen van groepen ontvanger te zijner tijd persoonlijk bericht met de inschrijflink en hebben dit bericht ook per mail ontvangen. Deze is terug te lezen via Mailingoverzicht vrijwilligers