Collecteer OOK online voor clubbonus en speelpakketten van Jantje Beton!

De huis-aan-huis collecte van Jantje Beton gaat op 7 maart van start. Ook dit jaar doen veel Scoutinggroepen weer mee aan de Jantje Beton Collecte. Collecteer naast huis-aan-huis vooral OOK online voor dit goede doel. En waarom wachten, want iedere scout kan vandaag al beginnen! En daar zijn VIJF goede redenen voor.

Er zijn 5 goede redenen om een online collectebus aan te maken;

1. Extra geld in de clubkas
    Vorig jaar haalde een Scoutinggroep € 600 éxtra geld op met digitaal collecteren.
  2. Altijd kunnen collecteren
    In quarantaine, ziek thuis of slecht weer? Online collecteren kan altijd!
  3. Makkelijk een groot bereik
    Families en vrienden van scouts die verder weg wonen? Bij de digitale collectebus kunnen ze altijd.
  4. Gemakkelijk en snel
    Binnen 2 minuten een bus aanmaken en delen via WhatsApp. Iedere scout kan het!
  5. Win prijzen voor je club
    Maak kans op een clubbonus van € 250 of één van de andere toffe prijzen.

Maak vandaag nog de collectebus aan!

Hoe meer bussen er voor jouw groep in omloop zijn, hoe hoger de opbrengst. Dus doe mee, maak je club rijker en maak bovendien kans op een clubbonus van € 250 met speelpakket * of een van de twintig andere supertoffe speelpakketten** met buitenzinnig leuke items. Zoals tuindobbels, hordes, wobbelborden en kerby’s. Go scouts!

*Verloting o.b.v. minimale opbrengst van € 500 (huis-aan-huis én online collecte)
**Top 5 hoogste opbrengst per groep en top 10 hoogste busopbrengst online collectant.