Bevers, welpen, scouts, explorers, roverscouts en leiding gezocht voor fotoshoot Tijd voor Avontuur!

Na 10 jaar ‘Laat je uitdagen!’ is het tijd voor een nieuwe ledenwervingscampagne: Tijd voor Avontuur! De eerste wervingsmaterialen zijn al ontwikkeld en worden al gebruikt door groepen in het hele land. Om nog meer toffe wervingsmaterialen voor Tijd voor Avontuur te maken, zijn we op zoek naar scouts van alle leeftijden die mee willen werken aan een fotoshoot. Deze enthousiaste scouts vinden het te gek om voor de camera te staan en willen met plezier Scouting uitdragen. Heb je een échte Scoutingsmile en ben jij wel in voor avontuur? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat kan je verwachten?

Op maandag 2 en dinsdag 3 mei vinden de fotoshoots plaats in Amersfoort. Een team professionals staat klaar om je te begeleiden om er een geweldige foto van te maken. Je krijgt een leuk kijkje achter de schermen van de campagne én je staat letterlijk in de spotlights.

Wie zoeken we?

We zoeken verschillende scouts:

• een stoere bever mét zijn of haar lievelingsknuffel.
  • vier fotogenieke welpen die niet bang zijn om vies te worden.
  • een beverleiding mét een bever die elkaar al kennen en samen op de foto willen (duofoto).
  • een stoere landscout die power uitstraalt.
  • een waterscout die laat zien waarom waterscouting zo leuk is.
  • een explorer die de wereld gaat ontdekken met bepakking.
  • drie vrijwilligers/leidinggevenden die uitstralen dat vrijwilligers geweldig zijn.

Wil je meedoen?

Ben jij een van de scouts die we zoeken of is een van je jeugdleden of jouw leidinggevende perfect geschikt voor dit avontuur? Doe dan mee!

• Stuur dan uiterlijk 10 april een mail met 2 foto’s naar communicatie@scouting.nl. De foto’s mogen niet ouder zijn dan 6 maanden.
    • een foto van je gezicht
    • een foto waar je helemaal op staat
  • Vermeld in de mail je naam, leeftijd, lengte, kledingmaten en contactgegevens.
  • Je bent beschikbaar op maandag 2 of dinsdag 3 mei in Amersfoort.
  • Ben je minderjarig, dan heb je toestemming van je ouder(s)/verzorger(s) nodig om mee te werken.

Uit alle inzendingen wordt een selectie gemaakt en uiterlijk maandag 18 april krijg je bericht of je bent uitgekozen om mee te doen. Mocht je worden uitgekozen om mee te werken, dan nemen wij contact op met jou of je ouder(s)/verzorger(s) om de verdere afspraken te maken en om een toestemmingsformulier te tekenen.

Zien we jou terug op de nieuwe Tijd voor Avontuur-materialen? Wacht niet langer en stuur vandaag je foto’s nog op!