Bestel gratis het gloednieuwe Waterspelenboek en Handboek Roeien

In samenwerking met het Nederlandsch Binnenvaartbureau hebben de vrijwilligers van team Waterscouting de afgelopen tijd heel hard gewerkt aan twee superhandige boeken: het Waterspelenboek en het Handboek Roeien. En die kunnen teamleiders van waterscoutsspeltakken (11-15 jaar) (alleen online) gratis online bestellen bij ScoutShop!

Waterspelenboek (€ 24,95)

Het Waterspelenboek bevat meer dan 160 pagina's vol spellen die je op en rond het water kan doen. Het grote waterspelenboek is als een schatkist vol te gekke wateravonturen. Het is bedoeld om jou en je medeleiding te inspireren, en zit vol met geniale ideeën voor spannende activiteiten op en rond het water. Wat extra handig is, is dat sommige van deze activiteiten kunnen helpen om vaardigheden te ontwikkelen die je nodig hebt voor het CWO-diploma. Denk aan zeilen, roeien en meer.

afbeelding.png
afbeelding2.png
afbeelding3.png

Handboek Roeien (€ 19,95)

Het gloednieuwe Handboek Roeien gebruik je als roeier voor het CWO-diploma. We hebben ons best gedaan om het zo informatief mogelijk te maken. Of je nu net begint of al wat ervaring hebt, met dit handboek kan iedere roeier het water op!

afbeelding4.png
afbeelding5.png
afbeelding6.png

Hoe werkt het?

1 teamleider van waterscoutinggroepen (11-15 jaar) ontvangt per mail (zoals geregistreerd in Scouts Online) twee unieke codes om beide boeken (of één van de twee, mag ook) tegen verzendkosten te bestellen bij ScoutShop (uiterlijk 20 november). Zij voegen de boeken toe aan de winkelwagen en vullen de actiecodes in. Vervolgens hoeven ze alleen de verzendkosten af te rekenen. Verzendkosten besparen? Dan is afhalen in één van de ScoutShopwinkels natuurlijk ook mogelijk.

Wat als de teamleider van mijn scoutsspeltak geen codes heeft ontvangen?

Check eerst even bij je teamleider waterscouts (één per Scoutinggroep, dus vraag even rond) of diegene hem in de mail heeft (ontvangen op woensdag 1 november). Stuur dan een reactie op de mail in je inbox.