Woodbadge Training - KISC 2023

Wil je meedoen aan deze woodbadge training, stuur dan een e-mail met een korte (Engelse) motivatie aan Joost van Daele via internationaal@scouting.nl de international commissioner voor de WOSM van het landelijk bestuur.
Geef aan waarom een internationale Gilwell ervaring voor jou meerwaarde heeft en hoe goed je Engels is.

Team Gilwell neemt na afloop contact met je op om te inventariseren wat je tijdens de training al gedaan hebt en wat je nog moet doen om een Nederlandse Gilwell kwalificatie te krijgen. Hou rekening met een persoonlijke opdracht van zes maanden, die je hierna nog moet volbrengen. Pas na succesvolle afronding van de persoonlijke opdracht kun je je Gilwell certificaat en kralen krijgen en kun je een Gilwell das bij de Scoutshop bestellen.

• Tijdstip: Hele dag