Scout-Out

Hybride training explorerbgls en roverscoutsadviseurs en -coaches 2023 - 1

Opzet van de training

De training kent een aantal digitaal te volgen avonden en een fysieke trainingsdag. Voor iedere avond krijg je een mail met wat huiswerk, meestal in de vorm van leeswerk of een video kijken. Op de fysieke dag komt terug wat digitaal geleerd is en passen we dit in de praktijk toe. Ook behandelen we hier de onderwerpen die digitaal niet te trainen zijn. Tussen de digitale avonden en de fysieke dag krijg je een persoonlijke opdracht om mee aan de slag te gaan tijdens je opkomsten.

Data
De digitale trainingsavonden zijn 14 maart, 18 april en 16 mei 2023. De fysieke trainingsdag is 25 juni 2023, van 10 tot 17 uur. Locatie rondom Zwolle, nader te bepalen

Tot slot
We kijken ernaar uit om jullie te ontmoeten bij de eerste trainingsavond! Heb je vragen? Schroom niet en mail naar info@scout-out.nl!

• Van: dinsdag 14 februari 2023 20:00
  • Tot: dinsdag 14 februari 2023 22:00