Cursus wedstrijdleider en jurylid protestcomité

Vind jij het ook leuk om zeilwedstrijden te organiseren? Na het succes van vorig jaar zal er ook dit jaar weer een landelijke opleidingsdag georganiseerd worden voor wedstrijd- en protestcommissies. Op deze gezellige en leerzame cursus vertellen we je hoe officiële wedstrijden georganiseerd worden. Zo komen de verschillende wedstrijdbanen aan bod, de start- en finishprocedures en de regels tijdens het zeilen, maar dat alles vooral vanuit het oogpunt van de organisatie. En natuurlijk horen we ook graag jullie ervaringen. Je zult zien dat er nog heel wat komt kijken bij het uitzetten van een goede zeilwedstrijd.

De cursus is bedoeld voor iedereen die graag meehelpt bij de verschillende zeilwedstrijden die Scouting organiseert, of dat nu lokale groepswedstrijden zijn, regionale zeilwedstrijden of de wedstrijden tijdens de grote landelijke evenementen en of je nu boeicontrole, protestcommissie of wedstrijdleider bent. In deze cursus komt het allemaal aanbod.

Naast de cursus dag krijg je toegang tot 2 korte online cursussen van het watersportverbond wij willen je vragen deze te maken voor 11 oktober, zodat je al een klein beetje voorbereid bent op wat er verteld gaat worden. Aan het einde van de cursus ben je officieel wedstrijdofficial niveau 2, en ontvang je het daarbij behorende certificaat.

De cursus wordt gehouden op 11 oktober 2020 het begint om 10:00 uur en rond 16:30 is het afgelopen. De kosten bedragen €45,- Hiervoor krijg je al het opleidingsmateriaal, een lunch en een leuke leerzame dag. Aanmelden kan via Scouts Online.

• Van: zondag 11 oktober 2020 08:00
  • Tot: zondag 11 oktober 2020 14:30