carrouseldag: trainingsdag voor met doelgroep niet-direct-leidinggevenden/kaderleden

Heb je de behoefte om je eens nader te verdiepen in een onderwerp dat niet in de regio aan bod komt? Mis je bepaalde competenties voor je (andere) functie? Vind je het fijn om je eigen kennis uit te breiden? De trainers van Scout Out bereiden een trainingsdag voor met doelgroep niet-direct-leidinggevenden/kaderleden. In een carrousel van workshops kun je deze dag aan de slag met onderwerpen van jouw keuze. De carrouseldag is zondag 15 mei 2022. Opgave via SOL. De lokatie is Flevo-Scouts te Dronten.

Onderwerpen

De onderwerpen die nu beoogd zijn, onder voorbehoud van wijzigingen (klik op de onderwerpen voor de beschrijving):

Bemiddelen
Beheer sociale media
Instructie SOL: ledenbeheer (laptop verplicht)
Instructie SOL: module VOG-beheer (laptop verplicht)
Instructie SOL: module verhuur (laptop verplicht)
Diversiteit, katalysator van groei en kwaliteit!
Verandermanagement
Blokkendoos
Oplossingsgericht met elkaar in gesprek

• Van: zondag 15 mei 2022 10:00