Arooda

Speleenheden

• Land Bevers
    Bevers 5-7 Jaar Wij zijn de Bevers van Scouting Arooda en maken er iedere zaterdag een feestje van! Samen met andere bevers van 5-7 jaar speel je buiten, doe je de gaafste spelletjes en gaan we naar het bos. In een veilige omgeving met super coole leiding ontwikkelen de bevers zich tot avontuurlijke teamspelers.
    Land Bevers Gemengd
  • Land Welpen
    Welpen 7-11 Jaar Ben jij tussen de 7 en 11 jaar? Vind je het leuk om iedere week iets spannends te doen met andere kinderen van jouw leeftijd? Kom bij de welpen en speel mee! De welpen spelen in de jungle. Samen met de figuren uit het Jungleboek beleven ze de spannendste avonturen. Bij het spelen aan de hand van een thema gebruiken de welpen hun fantasie en dit draagt bij aan hun ontwikkeling. Dit alles gebeurt onder leiding van deskundige vrijwilligers.
    Land Welpen Meisjes
  • Land Scouts
    Scouts 11-15 Jaar Ben jij tussen de 11 en 15 jaar en heb je zin in actie? Meld je dan aan en beleef uitdagende avonturen bij de scouts en beleef hier samen met je nieuwe vrienden supergave dingen. Leer zeilen, ga op zomerkamp, kook op je eigen kampvuurtje en ontdek de wereld om je heen! Het thema dat centraal staat bij deze groep is de ‘ontdekkingsreis’. Deze groep scouts is relatief zelfstandig en leert samenwerken met anderen in de groep. Zo wordt de scout voorbereid op de volgende speltak waarin hij of zij zelf activiteiten gaat organiseren.
    Land Scouts Meisjes
  • Land Explorers
    Explorers 15-18 Jaar Ben jij tussen de 15 en 18 jaar en wil jij je eigen plannen maken? Word dan explorer! De explorers organiseren hun eigen activiteiten zoals een expeditie in binnen- of buitenland. Ga zwerven in Zweden, op kamp in Luxemburg of zeilen in Zeeland. Ook organiseren ze spectaculaire evenementen en uitdagende outdooractiviteiten. Deze jongeren maken hun eigen programma. Zo leren ze om te gaan met verantwoordelijkheden en worden ze zelfstandig. Zelfs buitenlandse reizen kunnen deel uitmaken van het afwisselende programma
    Land Explorers Meisjes
  • Land Roverscouts
    Roversouts 18-21 Jaar Ben jij tussen de 18 en 21 jaar, heb je een eigen mening en heb je wel zin in leuke buitenlandse uitstapjes? Word dan roverscout en organiseer samen met andere jongeren je eigen kampen en activiteiten. Als je wil, kun je doorgroeien tot vrijwilliger, waarbij je andere jeugdleden begeleidt. De roverscouts zijn een gemengde groep jongens en meiden en draaien zaterdags.
    Roverscouts Meisjes

Adres Middelweg 13