Scouting Centrum Sneek

Clubhuis huren? Scoutingkamp houden? Onze mooie locatie met unieke ligging aan de Houkesloot is ideaal om een scoutingkamp te houden. Daarom verhuren wij het gebouw, 2 kampeervelden en ligplaatsen graag aan scoutingverenigingen. Het gebouw en de kampeervelden zijn ook afzonderlijk te huur. Maak kennis met elfstedenstad Sneek en het prachtige vaar- en zeilwater in de buurt. Maximaal totaal binnen en buiten 60 personen Bij verhuur binnen en buiten gezamenlijk gebruik sanitair. VERHUUR BUITEN Groot kampterrein ca. 30 personen Klein kampterrein ca. 15 personen Kampvuurplaats omringd met houten zitbanken Botenloods, zeer geschikt om overdekt buiten te zitten tijdens onbestendig weer. Sanitaire voorzieningen: 1 ruimte met douche, toilet en wastafel geschikt voor mindervaliden 4 douches en 4 wastafels ( in 2 gescheiden ruimten) 2 x urinoir en 2 x toilet Wastrog en aanrechtblad met gootsteen Gebruik keuken tegen extra vergoeding VERHUUR BINNEN Slaapzolder en slaapruimte begane grond ca. 30 personen elk Grote spelruimte en leidingruimten ( MAG NIET IN WORDEN GESLAPEN) Keuken met magnetron, oven en koelkast, 5 pits gasfornuis en 1 lage brander voor mega grote pan en aanrechtblad met spoelbakken Bar/Pantry en koffiezetapparaat en waterkoker Het gebouw is ondergebracht in de Stichting Scouting Centrum Sneek. Lelievletten en kano’s (inclusief complete inventaris) worden verhuurd door de eigen waterscoutinggroepen Tibrag en Greate Pier. Verhuurmogelijkheden van het gebouw kunnen op aanvraag worden gedaan door een mail te sturen naar scsgebruik@scoutingcentrumsneek.nl *Geen scoutingvereniging maar wel stichting of vereniging (zonder winstoog merk) en belangstelling om ons gebouw te gebruiken? Stuur ook, juist dan, gerust een email. Er is veel mogelijk.

Adres Top 1
8606JT Sneek