Scouting Willem de Zwijgergroep 1

Ons groepshuis: “De Dillenburg”, is een multifunctioneel, klimaatneutraal gebouw (2021), gelegen op Scoutcentrum Vlaardingen, tezamen met drie andere groepshuizen, tussen natuur- en recreatiegebied de Broekpolder (met o.a. het Klauterwoud) en de Vlaardingervaart, die aansluiting heeft met het Delfland. Naast het groepshuis is een fietsenstalling, aan de voorzijde van het Scoutcentrum is de parkeerplaats. Het Scoutcentrum zelf is alleen voor laden/lossen toegankelijk (STAPVOETS RIJDEN i.v.m. veiligheid) Op zaterdag is tussen 09.00u en 17.30u de toegangspoort gesloten voor gemotoriseerd verkeer. Het gebouw heeft op de begane grond 3 lokalen (ca 50m²) waarvan er twee samengevoegd kunnen worden tot 1 groot lokaal (ca 100m²), waar de keuken op aansluit. Deze is voorzien van ruim fornuis met oven, koel/vriescombinatie en magnetron, afwassen gaat bij ons met de hand (dubbele spoelbak). Tevens zijn op de begane grond onze sanitaire voorzieningen (2x toilet, 2x douche en een wasgelegenheid) in de centrale hal bevind zich het MIVA toilet en douche. De ruimtes op de etage worden niet verhuurd.

Algemene informatie

Adres Watersportweg 20