Wickiup

Mooie, goed onderhouden en ruime accommodatie in het Brabantse dorp Boxtel. Ideaal voor grotere groepen die een volledig toegeruste locatie zoeken met veel ruimte en mogelijkheden! open: Schoolvakanties, pasen, hemelvaart, pinksteren en weekenden (na 17u). Voor grote groepen vanaf 75 personen zijn aangepaste tijden mogelijk. Onze accommodatie uit 1995 bestaat uit 5 groepsruimten (van 90m2 per stuk), een grote zaal, een zeer ruime semi-professionele keuken, toiletgroepen op beide etages, douches (een 4 persoons groepsdouche en twee douchecabines) en een apart invalidetoilet en -douche. De groepsruimtes worden verhuurd inclusief meubilair (tafels, banken, stoelen etc), en ook in de keuken is een ruime voorraad borden, bekers, bestek, pannen etc. aanwezig voor huurders. Tot slot bieden we gratis draadloos internet aan. Het gebouw staat op een terrein van ruim 3.000 m2. Aan de achterkant ligt een groot speelveld dat geschikt is voor kamperen en allerlei sporten en spelen. Voor kampvuren is een grote kampvuurkuil aanwezig. Op 50 meter van het gebouw vindt u een groot bos 'Sparrenrijk' voor bosspelen, en op 200 meter ligt recreatieplas 'De Langspier'. Het dichtstbijzijnde winkelcentrum ligt op ca 1 kilometer afstand, en station Boxtel ligt met 2,5 km ook op een redelijke loopafstand. In het gebouw kunnen tot ongeveer 125 personen goed overnachten. Bij gebruik van het kampeerveld is het mogelijk om met nog grotere groepen van de accommodatie gebruik te maken. -De huurprijs voor 2024 is €5,30 p.p.p.n. met een minimum van 40 personen. -Huurprijs is excl. gas, water en licht en toeristenbelasting -Bijkomende toeristenbelasting voor 2024 is €1,15 p.p.p.n. voor huurders tot 18 jaar, en €2,25 p.p.p.n. voor huurders vanaf 18 jaar. Kijk voor actuele tarieven op onze site. Kijk op www.scoutingboxtel.nl/verhuur voor meer informatie en beschikbaarheid.

Adres Molenwijkseweg 5B
5282KA Boxtel