Tapawingo

De blokhut van scouting Tapawingo is beschikbaar om te gebruiken, op momenten dat we er zelf geen gebruik van maken. Onze blokhut ligt op een prachtige locatie aan de rand van de Veluwe in Gelderland en is geschikt voor groepen tot circa 50 personen. Ligging en voorzieningen Onze blokhut ligt aan de rand van de Veluwe omringt door bos en een eigen terrein van ruim een hectare. Verder heeft ons gebouw de volgende voorzieningen: - Drie grote speel- of slaaplokalen - Keuken met industriebrander en vier gaspitten - Twee toiletten en twee douches - Twee grote wasbakken - Kampvuurkuil - Voldoende ruimte voor zowel vendel- als patrouilletenten - Veel speelruimte of bos Doelgroep Onze blokhut is te gebruiken voor scoutinggroepen. Het is dus niet mogelijk ons gebouw te huren voor feestjes of familieweekenden. Indien jullie geïnteresseerd zijn adviseren we even op onze website, www.tapawingo.nl, te kijken.

Algemene informatie

Adres Veldkantweg 8C