't Toppunt

Bent u op zoek naar een blokhut om een leuk kamp te organiseren? Dan bent u hier op het juiste adres! De JJB verhuurt haar blokhut enkel in de zomerperiode aan scoutingverenigingen, scholen en andere gerelateerde jongerenorganisaties. De mogelijkheden voor een geslaagd kamp in Apeldoorn zijn onbeperkt. De blokhut ‘t Toppunt ligt ideaal in het midden van de bossen aan de rand van Apeldoorn en beschikt over een groot speelveld en kampvuurkuil. In de omgeving van Apeldoorn zijn verscheidene uitjes mogelijk, zoals de Julianatoren, Apenheul, het Aardhuis, klimbos, het Bosbad en nog veel meer. De blokhut beschikt over twee grote speellokalen, twee kleinere lokalen, een ruime en moderne keuken (voorzien van oven, koelkast, 5-pits gasfornuis etc.) en gescheiden toiletten inclusief douche. Heeft u interesse? Vraag gerust naar de algemene voorwaarden en de beschikbaarheid van de blokhut. Uiteraard bent u van harte welkom om een keer te komen kijken.

Algemene informatie

Adres Berghuizerweg 149