Scoutinggroep Dick van Toor

Scouting Dick van Toor biedt u de mogelijkheid om samen met uw vereniging bij ons een gezellige tijd te hebben. Door de blokhut(ten) te huren kunt u tevens gebruik maken van de vele faciliteiten die ons terrein u te bieden heeft. De volgende faciliteiten zijn aanwezig: een overdekte en verlichte barbecueplaats met 4 barbecuebakken en een grote kampvuurcirkel met zo'n 60 zitplaatsen en een groot "podium". Verder is er een groot sportveld dat direct grenst aan het terrein van Dick van Toor. Het veld is in beheer van de gemeente Valkenswaard. Blokhut Impeesa wordt verhuurd en is groot genoeg om een groepen tot 80 personen te herbergen. Ook kleinere groepen zijn natuurlijk van harte welkom. In de blokhut mogen maximaal 49 personen overnachten. Voor grotere groepen bestaat de mogelijkheid om extra lokalen in onze andere blokhut bij te huren.

Algemene informatie

Adres Mahonia 9