Scoutinggroep De Stutters - Troephuis -

Dit prachtige in het Zuid-Limburgse Hoensbroek gelegen clubhuis van “Scoutinggroep De Stutters” wordt verhuurd voor weekenden en kampen. Het troephuis van “Scoutinggroep De Stutters” ligt aan de buitenrand van Hoensbroek op 10 min. loopafstand van een vrij toegankelijk bos. Het gebouw ligt op een behoorlijk terrein dat bestaat uit twee speelweiden rondom het gebouw. Het terrein is rijkelijk voorzien van groen en is goed afgeschermd van de weg en buren middels een omheining. Naast een permanente vlaggenmast is er ook een schitterende kampvuurkuil op het terrein. Het gebouw bestaat uit meerdere lokalen (totaal 9 ruimtes), een speelzaal, keuken, toiletvoorziening en een ruim bordes. De speelzaal is 8 x 15 meter groot en is voorzien van een grote (werkende) open haard. Naast de speelzaal zijn er 3 ruime lokalen ( 8 x 8 meter, 7 x 6 meter en 9 x 5 meter) waarvan twee lokalen door middel van een grote schuifdeur samengevoegd/gescheiden kunnen worden. Het derde lokaal heeft direct toegang tot de speelzaal en is voorzien van een grote tweedelige deur die aansluiting bij de speelzaal mogelijk maakt. Verder zijn er nog 4 gezellige kelders en een beverlokaal welke op verzoek evt. mee verhuurd zouden kunnen worden (afspraken maken met beheerder). De toiletgroep bestaat uit twee wc’s, een urinoir, twee douches en 2 grote wastafels. Verder is er een douche en toilet die toegankelijk is voor rolstoelen! De keuken heeft direct toegang tot de speelzaal en is voorzien van oven, gasfornuis (5 pitten), twee koelkasten, een diepvries, twee aanrechten, 2 spoelbakken en een aantal keukenkastjes. D.m.v. een bar in de wand van de keuken is er een directe toegang/uitgeefpunt naar de speelzaal. Het gebouw is gelijkvloers (buiten de kelders), (grotendeels) vrij van drempels en deels voorzien van brede deuren en daardoor toegankelijk voor rolstoelen. Het gebouw ligt op circa een kilometer afstand van het centrum van Hoensbroek, waar verschillende supermarkten (Lidl / Aldi/ Plus / Albert Hein) en vele andere winkels aanwezig zijn, en het kasteel van Hoensbroek. Het gebouw van Scoutinggroep de Stutters is te huur voor zomerkampen en weekenden. Lokalen In de regel wordt de 'Grillhut'(externe blokhut), het beverlokaal, het magazijn en de kelders niet verhuurd. Mocht u toch van deze lokalen gebruik willen maken dan zal dit in goed overleg gebeuren met des betreffende speltak. Alle overige lokalen worden wel verhuurd. Prijzen Voor actuele huurprijzen kun je contact opnemen met de beheerder. (verhuur@stutters.nl)

Algemene informatie

Adres Zandbergsweg 102