Scoutinggebouw Scouting 'de Verbinding' Lemelerveld

Scouting de Verbinding heeft een gebouw van 260 m2 verdeelt over 3 lokalen waarvan de 2 grootste ook voor verhuur beschikbaar zijn. Daarnaast beschikt de groep over een groot buiten terrein en een kampvuur kuil. Het plaatsje Lemelerveld valt onder de gemeente Dalfsen. Het ligt aan de voet van de Lemelerberg waar zich een mooi speel bos bevind, en leuke tochten gehouden kunnen worden. Op een paar honderd meter afstand van het clubgebouw vind u het natuurbad Heidepark met ook weer veel speelmogelijkheden voor kinderen. Verhuur van ons gebouw kan alleen via info@scoutingdeverbinding.nl . Hier kunt u ook info krijgen over prijs en beschikbaarheid. Op onze site www.scoutingdeverbinding.nl onder het kopje verhuur, verhuur gebouw vindt u foto's van de lokalen en het buitenterrein.

Algemene informatie

Adres Verbindingsweg 1D