Scouting Manitoba Leusden

Ons prachtige clubhuis is gelegen midden in het bos aan de rand van het landgoed Den Treek - Henschoten. Nabij het clubhuis ligt een kleine zandverstuiving waar ideaal spelletjes gespeeld kunnen worden. Het grote clubhuis is zeer geschikt voor een zomerkamp voor maximaal 50 personen. Er zijn 8 toiletten, 4 douches en 1 invalidetoilet, 3 lokalen (geschikt voor overnachten, respectievelijk 60, 40 en 40 m2) en natuurlijk een ruime professionele keuken. Een vierde lokaal (verblijfsruimte 64 m2) kan apart erbij worden gehuurd. Verhuur voor meerdaags gebruik door scoutinggroepen, jeugdverenigingen, basisscholen e.d. buiten de opkomsttijden van scouting Manitoba. In de zomerperiode is het gebouw te huur van zaterdag tot zaterdag. Buiten de zomerperiode van maandag tot vrijdag en tijdens feestdagen, zoals de weekenden van Pasen en Pinksteren en de dagen rond Hemelvaartsdag. Buiten deze perioden is het gebruik exclusief in gebruik bij scouting Manitoba. Meer informatie via www.manitoba.nl/gebouw-huren. Kijk s.v.p. eerst op actuele beschikbaarheid en huurbedragen via www.manitoba.nl/gebouw-huren/verhuurkalender alvorens te mailen of bellen.

Adres Dodeweg 10A
3832RD Leusden