Scouting Damherten

Ben je opzoek naar een fijne en nieuwe locatie voor je kamp? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Per mei/juni 2020 zijn wij de trotse eigenaren van een mooi en nieuw clubhuis met ruimte voor groepen tot 50 mensen. Twee toiletblokken, 4 zalen, goede keuken, speelveld, in het park, volop activiteiten op loopafstand en goed te bereiken met auto en openbaar vervoer. Het clubhuis wordt alleen verhuurd ten behoeve van activiteiten voor kinderen tot en met 16, onder begeleiding van een volwassen. Onderstaande tarieven gaan uit van een week verhuur. Voor meer details over ons clubhuis en het verhuur van dagdelen verwijzen we door naar de website: www.damherten.nl/verhuur Mocht je vragen hebben over de prijzen en/of beschikbaarheid neem gerust contact met ons op! We hopen je snel te zien!

Adres Van Ruysdaellaan 3D
2264TK Leidschendam