Scoutcentrum Rotterdam

Op het Scoutcentrum Rotterdam is van alles te beleven, van echte Scoutingactiviteiten als vlotten bouwen en 's avonds gezellig bij een kampvuurtje zitten tot genieten van een groene locatie midden in de stad. In de omgeving is veel te doen. Uiteraard is het Scoutcentrum een prima uitvalsbasis om Rotterdam te bezoeken of naar de molens van Kinderdijk te fietsen. Verder zijn er vele mogelijkheden voor buitensporten zoals klimmen, mountainbiken en (gps) tochten. Wil je weten wat er nog meer te doen is, klik dan op ‘Activiteiten’. Scoutcentrum Rotterdam wordt beheerd en onderhouden door enthousiaste vrijwilligers die allemaal op hun manier een steentje bijdragen aan dit prachtige terrein. Door te klikken op het kopje ‘Over ons’ kom je meer te weten over wie de vrijwilligers zijn en wat ze doen. Naast Scouts zijn ook scholen en verenigingen welkom, vele van hen komen al jaren hun werkweek of kamp bij ons beleven. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Uitgebreide contactinformatie kun je vinden door te klikken op het kopje 'Contact' op http://www.scoutcentrumrotterdam.nl Tot snel!

Algemene informatie

Adres 's-Gravenweg 101