Scoutburcht

Ruime blokhut met veel speelruimte. Wij hebben een groot grasveld, die wordt afgescheiden van de buurt door veel bomen. Ook is er een grote kampvuurkuil. De blokhut ligt in een rustige buurt. Per openbaar vervoer en auto zeer goed te bereiken. In de omgeving van het gebouw zijn 2 winkelcentra voor inkopen. Een op ongeveer 500 meter en de andere, zeer uitgebreid, op 1 km. Daarnaast is er in Apeldoorn erg veel te doen, o.a. de Apenheul, zwembaden en de Koningin Juliana Toren. In de omgeving van Apeldoorn is prachtige natuur aanwezig, oa de Veluwe met veel bossen en heides. Vlakbij de blokhut ligt het kanaal van Apeldoorn naar Dieren, ideaal om bijvoorbeeld te kanoen. De blokhut is ook toegankelijk voor minder validen.

Algemene informatie

Adres Polderweg 4